ETFy – co to jest i jak mogą pomóc w inwestowaniu?
Reklama ma być w głównej mierze efektywna, aby zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami czy też usługami. W jaki sposób się niemniej jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma również do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek z reguły mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy mogli skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać również funkcję wspierania sprzedaży – od czasu do czasu są w stanie nam w związku z tym przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Połączone jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie z reguły reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wówczas przyzwoicie jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć konsumentom o rzeczowych produktach czy usługach. Ponadto reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już wielokrotnie się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy choćby w telewizji.
1. Sprawdź to
2. Sprawdź tutaj
3. Czytaj dalej
4. Przeczytaj więcej
Dlaczego dywersyfikacja portfela jest kluczowa?